Translate

czwartek, 19 czerwca 2014

Prolog

Nazywam się Sky Cambell, mam 18 lat i to wszystko co mogę o sobie powiedzieć. Nie jestem ciekawą osobą, nie warto wnikać w moje życie, bo gwarantuję, że zanudzisz się na śmierć. Mieszkam w Los Angeles od urodzenia, mam młodszego brata. Chodzę do liceum, które mnie niszczy. Codziennie spotykam się z wyzwiskami, groźbami oraz wyśmiewaniem. Krócej mówiąc nie jestem lubiana. Jedyne wsparcie mam w babci, ale ona mieszka w San Francisco i rzadko ją  widzę. Staram się stawić czoła problemom, ale i tak jestem słaba emocjonalnie czego dowodem są kreski na moich nadgarstkach. Sprawianie sobie bólu pomaga mi zapomnieć o świecie. Znajduje się wtedy w wannie, biorę swoje ukojenie zwane żyletką. Przykładam ją do nadgarstka i wykonuję kilku centymetrowy ślad, z którego po chwili zaczyna lecieć czerwona ciecz. Powtarzam czynność kilka razy, następnie robię to samo na udzie. Zanurzam głowę pod wodę, słyszę głosy krzyczące:  „Nieudacznica” „Brzydula” „Szara mysz” „Dziecko szatana” „Umrzyj wreszcie”. Wtedy ja zaczynam krzyczeć jak głośno mogę,by je zagłuszyć.Wyobrażam sobie, że wskakuje do jakiegoś jeziora, opadam po woli na dno. Widzę jak każdy kto sprawił mi przykrość leży na stosie nieżywy. Spełniona zamykam oczy i oddaje się w silne ręce śmierci…
_________________________________________________________________________________
No to mamy prolog, piszcie co sądzicie, nie długo pojawi się 1 rozdział. Będzie to trochę inny blog niż moje pozostałe,ale myślę,że może wam się spodobać. Jeśli macie propozycje na coś związane z opowiadaniem to piszcie w komentarzach. Myślę też o zwiastunie,a o nagłówek walczę :) to tyle. Paa

2 komentarze:

  1. czekam z niecierpliwością na pierwszy rozdział!:)
    ciekawe, kiedy się pojawi!
    a prolog bardzo ciekawy!:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój blog został pomyślnie dodany do spisu :)
    http://blogi-spis.blogspot.com/2014/06/7-different.html

    OdpowiedzUsuń